Marcel van der Voorst

Merken en personal brands zijn belangrijk want je hebt een sociale impact en je gebruikt de openbare ruimte, dus je moet wel iets interessants zeggen, ik laat liever niet zien wat je doet maar wat je bent en hoe je denkt. Traditionele reclamemethoden moeten je gewoon afschudden en omarm de artistieke geest, dus contact.

NO interview®. Een interview is een methode voor het systematisch verzamelen van kennis van een persoon. Je krijgt een indruk van iemand, maar deze is meestal gemanipuleerd. Het is een bewezen verouderde methode van journalistiek door een sfeer te creëren en vragen te stellen op een bepaald moment, een gesprek krijgt dan een karakter, het gevaar is dat men een verkeerde indruk van de geïnterviewde krijgt. Dit is niet authentiek, ik laat de persoon zijn eigen verhaal en vrijheid hebben.

Je kunt mij steunen in dit project door een bedrag te doneren en je krijgt een speciale vermelding in de NO interview-edities. Donoren die €50 en meer bijdragen ontvangen een speciale vermelding in het eerst volgende nummer. Iedereen die €49,99 of minder doneert, blijft automatisch anoniem. Ook zal elk bedrag op verzoek anoniem blijven.


Creative director photographer, Amsterdam.
www.marcelvandervoorst.nl
www.timeshots.nl

© Copyright 2018 - Amsterdam Insider - Website door: